Thursday, April 20, 2017

Τι τατουάζ να κάνω;

Μπαίνει χθές ένας στο στούντιο..

- Εεεεεμμ καλησπέρα με λέει

- Θέλω να κάνω ένα τατού

- Ναι φίλε μου, τι ακριβώς θες να κάνεις απαντώ..

- Δεν ξερω,  με λέει

tattoo panther

 






























- Χμμμμ  ναι φίλε τι ακριβώς θέλεις να κάνεις  ξαναλέω..

- εεεεε... κάτι καλό .....ξες εσύ.... κανε με, ένα καλό..

- Να σε κάνω δυο κερασάκια στο κωλαράκι που είναι και σέξι λέω...

- Εεεε όχι και κερασάκια....

Απο τις χειρότερες ερωτήσεις που μου κάνουν.

Κάνε κανα μπρόκολο η κάνα θυμιατήρι μπας και σε φωτίσει ο θεός.

Τι να πω και τι να γράψω...

Το θεωρώ απαράδεκτο και  απο τις ποιο ηλίθιες ερωτήσεις 

που μπορείς να  με κάνεις,

Αν δεν έχεις αποφασίσει τι ακριβώς θέλεις να κάνεις 

πάνω στο  δικό σου σώμα, εσύ ο ίδιος, καλύτερα να μην κάνεις  τίποτε.


Αν δεν ξέρεις τι θέλεις να σε συντροφεύει την υπόλοιπη ζωή 

στο σώμα σου, καλύτερα άστο.

Μην περνάς απο το στούντιο και με ζαλίζεις,

Όσα σχέδια και να βλέπεις  στα βιβλία  στα ντοσκιέ και στο γούγλη 

τζάμπα τα βλέπεις, ποιο πολύ σύγχυση θα σε δημιουργήσουν

στο τι θέλεις να κάνεις,  παρα να σε βοηθήσουν.

Τό τατουάζ  πρέπει να το κάνεις απο τα βάθη του είναι σου,

σε αντιπροσωπεύει, αντανακλά την ψυχοσύνθεσή σου.

Το κάνεις για σένα  φίλε μου και μόνο για σένα..

Γιαυτό μην ντρέπεσε να πείς την  πρώτη σου ιδέα και την άποψή σου στον καλλιτέχνη,

όσο κι αν νομίζεις ότι είναι ανάρμοστη η περίεργη.

Έχω ακούσει τόσα τρελά πράγματα και έχω φτιάξει άλλα τόσα τρελά σχέδια στα κορμιά που όλα τα θεωρώ πλέον τόσο νορμάλ.

Και αφού και όταν εσύ κατασταλάξεις στο μυαλό σου τι θές,

τότε και μόνο τότε μπορώ να σε βοηθήσω να κάνουμε και να δουλέψουμε ότι καλύτερο πάνω σε αυτό που θές,

πχ εαν με πείς θέλω μια τίγρη ρε μάστορα γιατί με θυμίζει την πεθερά μου,

η τον Πούτιν να καπνίζει χόρτο, το προτιμώ χίλιες φορές καλύτερα, παρά, 

όταν μου λές  θέλω κάτι, αλλα δεν ξέρω τι.

Γιαυτό μη με ρωτάς ποτέ,

τι τατουάζ να κάνω..

αλλα θέλω να κάνω αυτό.


No comments:

Post a Comment

Ζητείται

Ζητείται γνώστης-στρια την τέχνης του BodyPiercing,
για να συνεργαστεί μαζί μας.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2373026229