Wednesday, May 13, 2015

Τατουάζ για ζευγάρια

Επειδής πολλά ερωτευμένα πιτσουνάκια έρχονται στο στούντιο και δεν ξέρουν τι  σχέδιο να κάνουν..που να εκφράζει την αγάπη τους στο δέρμα..
Σας το λέω για πολλοστή φορά..... 









Ξεφύγετε απο τα κλασικά ονόματα Ζαργάνα κτλ.
Ποτέ μην κάνετε τατού αφού έχετε χωρίσει, για να δείξετε πόσο τον-την αγαπάτε..
Άπειρες φορές δυστηχώς έχω σβύσει ονόματα απο πρώην και σας τα λέω μέσα απο την εμπειρία.

Δεν θα ξεχάσω μια κοπέλα που  ερχόταν  στο στούντιο και με παρακαλούσε να την γράψω ''Νίκο μου'' στο χέρι..
Βρε καλή μου βρε χρυσή μου μην το κάνεις αφου έχεις χωρίσει,  
δεν τον φέρνεις έτσι πίσω τον Νίκο..της έλεγα..
θα το μετανιώσεις..
Όχι το ξέρω οτι με αγαπάει και τον αγαπάω με έλεγε 
καν'το μου το τατού πλιζζζζζζζ.....!
Μετά απο ένα μήνα παρακάλια, ήρθε ένα μεσημέρι πάλι τα ίδια και δεν ξέρω τι με έπιασε
και της το βάρεσα...
Ούτε τρεις βδομαδες μετά αφου της το έκανα,
έρχετε πάλι μια μέρα και φώναζε ..
σβύστον το μ@λ#κααααααα ,
να μην τον βλέπω το @ρχ1diiiiiii...

Ξέρω ο έρωτας σε τυφλώνει θα με πείς, 
βράζει το αίμα, θολώνει το μυαλό ...
γι΄αυτό σκεφτήτε διπλά και τριπλά  πολύ πρίν κάνετε τατού
και αν αποφασίσετε τελικά οτι θέλετε να σας ενώνει και ενα τατού, 
σκεφτήτε κάτι έξυπνο με χιούμορ, 
κάτι που να σας θυμίζει εσάς,  
η φαντασία δεν έχει όρια...
                                                              














No comments:

Post a Comment

Ζητείται

Ζητείται γνώστης-στρια την τέχνης του BodyPiercing,
για να συνεργαστεί μαζί μας.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2373026229